Sistēmas lietošanas instrukcija Instrukcijas darba režīmos pieejamām funkcijām Norēķini Klientu menedžeru piesaiste Pārdošanas dokumentos
Lūdzu uzgaidiet... |
|
Klientu menedžeru piesaiste Pārdošanas dokumentos
|
Lai ērti un efektīvi varētu iegūt analīzes datus par pircēju/preču apgrozījumu konkrētā periodā sadalījumā pa klientu menedžeriem, iespējams izmantot sistēmā pieejamās iespējas, piesaistot konkrētam klientiem attiecīgo klientu menedžeri, kurš pēc tam automātiski tiek piesaistīts klientam, gatavojot pārdošanas dokumentu.
1. Klientu menedžeris tiek definēts Partneru sarakstā CRM (Partneri)->Saraksti->Partneri - partnera aprakstā atzīmējot grupu "strādājošais":
2. Lai informācija par klientu menedžeri automātiski aizpildītos sagatavojot Pārdošanas dokumentu konkrētam klientam, klientu menedžeri nepieciešams piesaistīt konkrētam partnerim. CRM(Partneri)->Saraksti->Partneri - atverot konkrētu partneri, sadaļā "Pārējie dati":
3. Turpmāk, sagatavojot Pārdošanas dokumentu šim klientam, kuram klientu menedžeris ir piesaistīts, automātiski dokumenta virsraksta sadaļā tiks ielādēta piesaistītā menedžera informācija:
4. Atbilstoši šādā veidā sagatavotiem Pārdošanas dokumentiem, izmantojot Ozolā pieejamās Norēķinu un Noliktavas atskaites, iespējams iegūt detalizētu informāciju par sagatavotajiem Pārdošanas dokumentiem un pārdotajām precēm klientu menedžeru griezumā:
1) Norēķini->Atskaites->Pircēju apgrozījums-> iespēja atlasīt filtrā norādītajam klientu menedžerim piesaistīto pircēju apgrozījumu:
2) Norēķini->Atskaites->Pārdošanas dokumenti -> iespēja atlasīt visus vienam klientu menedžerim piesaistītos Pārdošanas dokumentus:
3) Noliktava->Atskaites->Pārdotā nomenklatūra -> iespēja atlasīt datus par pārdotajām precēm klienta menedžera griezumā:
4) Noliktava->Atskaites->Pārdotā nomenklatūra (detalizēti)-> iespēja atlasīt datus par pārdotajām precēm klienta menedžera griezumā, uzrādot arī detalizētu informāciju par pašu Pārdošanas dokumentu:
|