Lai pievienotu, reģistrētu jaunu Notikumu:
Partneris: partneris, klients uz kuru attieksies šis notikums;
Kontaktpersona: partnera kontaktpersona;
Virsraksts: notikuma virsraksts, nosaukums;
Izcelsme: notikuma izcelsme;
Ielūgtās personas: iespējams pievienot vairākas personas, kuras tiks ielūgtas uz notikumu (tiks nosūtīts e-pasts ar paziņojumu un ierakstīts katras ielūgtās personas kalendārā un uzņēmuma kalendārā, grafikā), vai arī izņemt no ielūgto personu saraksta;
Līgums: iespējams izvēlēties partnerim piesaistītu līgumu uz kuru attiecas notikums;
Atgādināt... minūtes pirms notikuma: iespējams uzlikt atgādinātāju pirms notikuma izpildes (tiks atgādināts visām ielūgtajām personām);
Notikuma laiks: notikuma datums un laiks;
Ieraksta tiesības: iespējams norādīt ieraksta tiesības;
Projekts: notikumam iespējams piesaistīt projektu;
Kampaņa: iespējams piesaistīt kampaņu;
Apraksts: notikuma apraksts.
Ja visa notikuma informācija ievadīta, lai saglabātu notikumu, jānospiež poga :
Saglabājot notikumu, tā Statuss ir Paziņots. Izveidotam notikumam iespējams veikt dažādas darbības, un tās pa e-pastu tiks paziņotas katrai ielūgtajai personai.
Lai pievienotu jaunu notikumu, jānospiež poga . Bet, lai saglabātu un aizvērtu notikumu, jānospiež poga . Notikumu iespējams izdrukāt, nospiežot pogu , un/vai labot, nospiežot pogu . Visi pievienotie notikumi tiek saglabāti Notikumu žurnālā, tie ir redzami uzņēmuma kalendārā un ielūgto personu kalendārā (grafikā), un visu aktivitāšu sarakstā.